"/var/www/vhosts/ftp/10tl.net/httpdocs/mybb_1822/inc/languages/turkish/forum_myreactions.lang.php does not exist" MyReactions eklentisinin Türkçe Çeviri dosyası silinmiş. Bunun yüzünden siteye giriş yapılamıyor.

Film indir
 
Forumamca.com | Forumamca ailesi
   
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aşk'tan anlayan biri?
#21
(08-04-2018 Saat: 01:01)abdullahozturk Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 00:53)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Küçükken 3.sınıf'tı herhalde,bir kızla çıkmışlığım var şuan 6. sınıf 7'ye geçeceğim.Artık hiç umursamıyorum aşk nedir felan takmam öyle sevgili yapayım fln en iyisi büyüyünce rahat yaşamak evlenmek değil evi geçindirirsin çalışarak çocuğa kıza bakma derdi yok.Yani boş işler elbet birgün öleceğiz ve o yaşadığımız şeylerin hepsi gidecek geçecek sonuçta geçici bir dünya asıl dünya ahirette...

Lise'ye geç bi bakalım, ortaokuldaki ortam ne ki :p lise 3'e gidiyorum ne güzel kızlar geçti gitti :d

Geçeceğiz 2 sene kaldı.
Discord: Baran#7242
Silence is the most powerful scream.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#22
Demircinin canı demirden berk gerek kardeşim takma kafana

Lise fena bir ortam ne afetler var bi bilsen
var ile yok arasında bir yerde.
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#23
Ben olayı tam anlamadım kaç kişiyle konuşmuş falan karışık biraz mesele de kız dümdüz olmuş geçmiş olsun.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#24
(08-04-2018 Saat: 00:53)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Küçükken 3.sınıf'tı herhalde,bir kızla çıkmışlığım var şuan 6. sınıf 7'ye geçeceğim.Artık hiç umursamıyorum aşk nedir felan takmam öyle sevgili yapayım fln en iyisi büyüyünce rahat yaşamak evlenmek değil evi geçindirirsin çalışarak çocuğa kıza bakma derdi yok.Yani boş işler elbet birgün öleceğiz ve o yaşadığımız şeylerin hepsi gidecek geçecek sonuçta geçici bir dünya asıl dünya ahirette...

Liseye geç Bi ondan sonra konuş :)
Kendinizi beğenmiş tavırlarınız , kimsenin umurunda değil.
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#25
(08-04-2018 Saat: 10:47)#Lykia Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 00:53)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Küçükken 3.sınıf'tı herhalde,bir kızla çıkmışlığım var şuan 6. sınıf 7'ye geçeceğim.Artık hiç umursamıyorum aşk nedir felan takmam öyle sevgili yapayım fln en iyisi büyüyünce rahat yaşamak evlenmek değil evi geçindirirsin çalışarak çocuğa kıza bakma derdi yok.Yani boş işler elbet birgün öleceğiz ve o yaşadığımız şeylerin hepsi gidecek geçecek sonuçta geçici bir dünya asıl dünya ahirette...

Liseye geç Bi ondan sonra konuş :)

Lise 1de işin çok zor. gelcek 12ler haraç kesecek deşecek ortalığı sonra bi afetler olacak onlar için kavgaya gideceksin arka bahçede namussuz arkadaşların yüzünden sigara içeceksin disipline gideceksin falan filan.

Okuldan atılıyodum cuma günü az daha, diççat.
var ile yok arasında bir yerde.
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#26
(08-04-2018 Saat: 01:40)#Power Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben olayı tam anlamadım kaç kişiyle konuşmuş falan karışık biraz mesele de kız dümdüz olmuş geçmiş olsun.

Benle konuşurken 2 çocuk var 1'i numarasını istemiş vermemiş 2.çocuğa ise şey demiş, eğer o olmasaydı olabilirdi (ben olmasaydım yani) @#Power

(08-04-2018 Saat: 10:51)#JustWatch Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 10:47)#Lykia Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 00:53)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Küçükken 3.sınıf'tı herhalde,bir kızla çıkmışlığım var şuan 6. sınıf 7'ye geçeceğim.Artık hiç umursamıyorum aşk nedir felan takmam öyle sevgili yapayım fln en iyisi büyüyünce rahat yaşamak evlenmek değil evi geçindirirsin çalışarak çocuğa kıza bakma derdi yok.Yani boş işler elbet birgün öleceğiz ve o yaşadığımız şeylerin hepsi gidecek geçecek sonuçta geçici bir dünya asıl dünya ahirette...

Liseye geç Bi ondan sonra konuş :)

Lise 1de işin çok zor. gelcek 12ler haraç kesecek deşecek ortalığı sonra bi afetler olacak onlar için kavgaya gideceksin arka bahçede namussuz arkadaşların yüzünden sigara içeceksin disipline gideceksin falan filan.

Okuldan atılıyodum cuma günü az daha, diççat.

12'lerin haraç kesmezler, sınavları var onların o eskidendi :d
Sana önerim 9'da 12'lerle arkadaş olmaya çalış baktın olmadı 11'lerle ol
Sigara bir irade meselesi, arkadaşlar içiyor diye ben de içiyorum düşüncesi olmasın, öyle bir şey saçma çünkü.
Ben Abdullah Öztürk, masaüstü ve mobil uygulamalar için ilgi çekici ve kullanıcı dostu arayüzler tasarlayan 2 yıllık tecrübeye sahip UI/UX tasarımcısıyım.

akademi.10tl.net - Forum Medyası
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#27
benim tecrübelerime dayanarak kadınların hiç bir zaman kararlı değillerdir.Ta ki imza atana kadar güvenme bana kalsa ondan sonra tamamen güvenme.Her zaman güven barın 100% olmasın aslında, söylediğim herkese genel, herkes insan duyguları düşünceleri var zaafları var hata yada yanlış yapabilir her zaman aklında çok az olsa şüphe olsun.Şüphe iyidir seni kör etmez.Ama olmazsa aptal aşık olursun ki hiç tavsiye etmem.Bunu bilmeni isterim.Sana güvenmiyen birine sen nasıl güvenecen ki ilişki olacak.sana güvenmeyene ve senden kendi isteğiyle gidene sen hiç güvenme.konuşmak isterse korkma konuş gitsin bir daha dünyaya gelecen yani kasma ama kontrol sende olsun.Ona güvenme ama çokta belli etme ki derdini neden böyle yaptığını
gerçek sebebini anla.Bu gidip gelmesinin sebebi kafasını birileri yada birisi karıştırıyor ki böyle durum oluyor.Eğer bir daha konuşmam derse bir sende onla konuşma sen son çare düşünmesin değerini düşürmesin ;) Benden bu kadar bu işleri arkadaşların dediği gibi çok kafana takma daha kimler tanışcan konuşcan bir sürü kız gelip gececek.Unutma kendine gerçekleştirmiş insanın hiç bir zaman "asla olmayacak" "senden başkası olamaz" denen saçmalıkları olmaz.Bütün insanlar kendini gerçekleştirmeye çalışır bazıları başarır bazıları bir şeylere takılır kalır başaramaz.Sorarsan kendine gerçekleştiren bir insan modeli Mevlana'ya inceleyebilirsin.Benim söylediklerim bazıları hayatın gerçekleri bazıları da önerilerim gerisi sana kalmış karar senin.Hayatında başarılar..
Tüm Destek Forumun Kuralları
Görevli Kuralları
- Saçma Konu Başlıklarına ve Özelden Destek Vermiyorum...!
Ücretli Her Türlü Script(MyBB,vB,smf,wordpress,phpBB,joomla,eschat,cms, vb.) Kurulumu ve Optimizasyon Yapılır.Ücretli Tema Tasarımı Yapılır.
Prof. Dr. MyBB Öğretmeni kaRanLık-61( Mustafa SEVİM )

İki Tarafta Zifiri kaRanLık




Mutlu Son İstiyorsan Çabalamalısın. Sadece Oturduğu Yerden Başarıya ulaşan varlık tavuktur. Bir Kurt Asla Evcilleşip Köpek Olmaz...
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#28
(08-04-2018 Saat: 10:51)#JustWatch Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 10:47)#Lykia Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 00:53)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Küçükken 3.sınıf'tı herhalde,bir kızla çıkmışlığım var şuan 6. sınıf 7'ye geçeceğim.Artık hiç umursamıyorum aşk nedir felan takmam öyle sevgili yapayım fln en iyisi büyüyünce rahat yaşamak evlenmek değil evi geçindirirsin çalışarak çocuğa kıza bakma derdi yok.Yani boş işler elbet birgün öleceğiz ve o yaşadığımız şeylerin hepsi gidecek geçecek sonuçta geçici bir dünya asıl dünya ahirette...

Liseye geç Bi ondan sonra konuş :)

Lise 1de işin çok zor. gelcek 12ler haraç kesecek deşecek ortalığı sonra bi afetler olacak onlar için kavgaya gideceksin arka bahçede namussuz arkadaşların yüzünden sigara içeceksin disipline gideceksin falan filan.

Okuldan atılıyodum cuma günü az daha, diççat.

Saçma sapan bi meslek lisesine giderse "belki" olur bu.

@abdullahozturk bir kızla sadece sevgili olmak için sevgili olma, ya da bu düşünceyle bir kız bulmaya çalışma. Benim sana tavsiyem bu.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#29
(08-04-2018 Saat: 15:44)#Power Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 10:51)#JustWatch Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 10:47)#Lykia Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2018 Saat: 00:53)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Küçükken 3.sınıf'tı herhalde,bir kızla çıkmışlığım var şuan 6. sınıf 7'ye geçeceğim.Artık hiç umursamıyorum aşk nedir felan takmam öyle sevgili yapayım fln en iyisi büyüyünce rahat yaşamak evlenmek değil evi geçindirirsin çalışarak çocuğa kıza bakma derdi yok.Yani boş işler elbet birgün öleceğiz ve o yaşadığımız şeylerin hepsi gidecek geçecek sonuçta geçici bir dünya asıl dünya ahirette...

Liseye geç Bi ondan sonra konuş :)

Lise 1de işin çok zor. gelcek 12ler haraç kesecek deşecek ortalığı sonra bi afetler olacak onlar için kavgaya gideceksin arka bahçede namussuz arkadaşların yüzünden sigara içeceksin disipline gideceksin falan filan.

Okuldan atılıyodum cuma günü az daha, diççat.

Saçma sapan bi meslek lisesine giderse "belki" olur bu.

@abdullahozturk bir kızla sadece sevgili olmak için sevgili olma, ya da bu düşünceyle bir kız bulmaya çalışma. Benim sana tavsiyem bu.

Aklımda hiç öyle bir düşünce olmamıştı, olmasını da istemem açıkcası. Böyle düşünenleri de sevmem.

(08-04-2018 Saat: 15:25)kaRanLık-61 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: benim tecrübelerime dayanarak kadınların hiç bir zaman kararlı değillerdir.Ta ki imza atana kadar güvenme bana kalsa ondan sonra tamamen güvenme.Her zaman güven barın 100% olmasın aslında, söylediğim herkese genel, herkes insan duyguları düşünceleri var zaafları var hata yada yanlış yapabilir her zaman aklında çok az olsa şüphe olsun.Şüphe iyidir seni kör etmez.Ama olmazsa aptal aşık olursun ki hiç tavsiye etmem.Bunu bilmeni isterim.Sana güvenmiyen birine sen nasıl güvenecen ki ilişki olacak.sana güvenmeyene ve senden kendi isteğiyle gidene sen hiç güvenme.konuşmak isterse korkma konuş gitsin bir daha dünyaya gelecen yani kasma ama kontrol sende olsun.Ona güvenme ama çokta belli etme ki derdini neden böyle yaptığını
gerçek sebebini anla.Bu gidip gelmesinin sebebi kafasını birileri yada birisi karıştırıyor ki böyle durum oluyor.Eğer bir daha konuşmam derse bir sende onla konuşma sen son çare düşünmesin değerini düşürmesin ;) Benden bu kadar bu işleri arkadaşların dediği gibi çok kafana takma daha kimler tanışcan konuşcan bir sürü kız gelip gececek.Unutma kendine gerçekleştirmiş insanın hiç bir zaman "asla olmayacak" "senden başkası olamaz" denen saçmalıkları olmaz.Bütün insanlar kendini gerçekleştirmeye çalışır bazıları başarır bazıları bir şeylere takılır kalır başaramaz.Sorarsan kendine gerçekleştiren bir insan modeli Mevlana'ya inceleyebilirsin.Benim söylediklerim bazıları hayatın gerçekleri bazıları da önerilerim gerisi sana kalmış karar senin.Hayatında başarılar..

Cevap için teşekkürler abi, başka tavsiyelerin varsa, yazarsan sevinirim, düşüncelerini beğeniyorum senin :)
Ben Abdullah Öztürk, masaüstü ve mobil uygulamalar için ilgi çekici ve kullanıcı dostu arayüzler tasarlayan 2 yıllık tecrübeye sahip UI/UX tasarımcısıyım.

akademi.10tl.net - Forum Medyası
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Grafik Destek Platformu | Aslında Herşey -