Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SEO’da Meta, Başlık ve Anahtar Kelime Faktörleri
#1
Title Etiketinde Anahtar Kelime Kullanımı

SEO çalışmaları kapsamında, Title (başlık) etiketinde anahtar kelime kullanımı, Google sıralama faktörlerine etki eden önemli bir kriterdir. Title etiketinin, sayfa içeriğinden sonra en önemli kısmı oluşturduğu söylenebilir. Arama sonuçlarında listelenen sitelerin “Title etiketleri” site ve içeriğin özetini barındıran önemli bir alandır. Bu yüzden title etiketinde içeriğinize uygun olan anahtar kelimeyi kullanmalısınız. Böylelikle kullanıcıların yapmış olduğu aramalarda sizin sitenize ulaşmalarını kolaylaştırmış olacaksınız. Kullanıcılar yapmış oldukları aramalarda çoğunlukla başlık etiketine bakarak siteye giriş yaparlar. Google’ın bu açıdan önem verdiği nokta, her zaman kullanıcıların doğru bilgiye kolay yoldan ulaşmasını sağlamaktır.

Yazı Başlığında Anahtar Kelime Kullanımı 

Sitenizde yer alan içeriklerin başlıklarında, içeriği anlatan anahtar kelimenin yer alması önemli bir faktördür. Çünkü sitenizde yer alan içeriklerin başlıklarını, içeriğin özeti gibi düşünmelisiniz. Bu yüzden oluşturulacak başlığın, içeriğin anlaşılmasını sağlayacak ve içerikle birebir uyumlu olacak şekilde olmasına dikkat etmelisiniz. Bu konudaki tavsiyemiz; başlıkları oluştururken ilk iki kelimenizi anahtar kelime olarak kullanmanız size fayda sağlayacaktır.

title-ve-description-kullanimi-stratejik...772949.jpg

Description Etiketinde Anahtar Kelime Kullanımı

Description (tanım) etiketi de Google sıralamanıza olumlu katkı sağlayan bir diğer faktördür. Description alanına en fazla 160 karakter kullanarak, içerikle ilgili bilgi veren bir yazı girilmelidir. Oluşturulacak description alanında, içeriğin özeti ve içeriğiniz ile uyumlu olan anahtar kelimelerinizin yer alması gerekmektedir. Bu faktörde Google sıralamalarına olumlu yönde katkı sağlamaktadır.

H1 Etiketinde Anahtar Kelimenin Kullanımı

H1 etiketlerinin kullanılması sayfa-SEO uyumluluk kuralları arasında yer almaktadır. H1 etiketlerinin ikinci başlığınız olduğunu unutmayınız ve kullanımına özen gösteriniz. Sayfa içerisinde anahtar kelimelerin geçtiği H1 etiketiyle başlıklar kullanmanız, SEO değerlerinde size katkı sağlayacaktır. Nitekim yapılmış olan Google analiz sonuçlarına göre; H1 etiketi kullanan sitelerin, kullanmayan sitelere göre daha ön planda oldukları saptanmıştır.

Anahtar Kelimelerin Başlık Etiketleriyle Kullanımı

Başlık etiketleri, aranan kelimelerle ilgili olan kısmı temsil eden ve sayfada bulunan içerikleri tarif eden kısımdır. Bu duruma sitenizin Google üzerindeki yol tarifi denebilir. Bu yüzden sitenizde yer alan yazı içi başlıklarda, anahtar kelimeleri kullanmanız diğer önemli bir kriterdir. Bu başlıklarda kullanacağınız etiketler, Google aramaları sırasında gösterilen sonuçlarla bağlantılı olacaktır. Metin içerisinde H1 ile kullanılan başlıklarda yer alan anahtar kelimeler, H2 ve H3 etiketleriyle kullanılan başlıklarda geçen anahtar kelimelere göre daha etkilidir
Seo Danışmanlığı
10TR.NET ARAMA MOTORU

Seo hakkında ki her sorunuz için buradayım.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#2
Teşekkürler güzel konu. Kısa ve öz olmuş.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#3
Teşekkürler yararlı bir konu olmuş.
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#4
Eline sağlık başkan
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 2 Ziyaretçi



***

Online Shopping App
Online Shopping - E-Commerce Platform
Online Shopping - E-Commerce Platform
Feinunze Schmuck Jewelery Online Shopping