Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yepyeni bir Tek sayfa ve MyBB kurulum sayfası örneği..
#1
Arkadaşlar merhabalar eski üyelerimiz beni tanıyordur zaten hemen hemen bayadır mybb hataları cözümleri ile iligli cok calışmalarım olmuştur. Bugun bir nevi girmek istedim acaba durumlar nedir nasıldır diye bir kaç konu gördüm ve merakımdan forum actım. Ama acarken'ki o sayfa hiç hoşuma gitmedi, bende bunun üzerine ufak bir çalışma yaparak sizlere sunuyorum iyi günler.. :)

OrdlXD.png

Ø Umut Bazen En iyi Duygudur.. Ø

----------------------------------------------
İLETİŞİM : Özel Mesaj Atarak İletişime Geçebilirsiniz.

----------------------------------------------
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#2
Elinize sağlık , Hoş geldiniz hocam ;

Düzenleme olacaksa buna vakit ayrılacaksa daha profesyonel bir çalışma gelmesini isterim , bu işin tek seferde bitirilmesi gerekir...

İllüstratör ve photoshop kullanarak istenilen sonuçlar elde edilebilir ... Boş vaktim olursa bende bir örnek yapmak isterim...
-ARCH
Lütfen "Rep Verbutonuna tıklayarak bizi değerlendirin.
Forum Organizatörü
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#3
Pek bir şey değişmemiş. Bootstrap kullanarak çok güzel hale getirilebilir forum kurma sayfası.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler: Aisha* , Muratbaykam
#4
Acıkcası bu gecenin bi vakti böyle ufak bir tek sayfalı çalışma idi bunun daha professyonel hale geleceğini umuyorum. :)

Ø Umut Bazen En iyi Duygudur.. Ø

----------------------------------------------
İLETİŞİM : Özel Mesaj Atarak İletişime Geçebilirsiniz.

----------------------------------------------
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#5
(07-06-2019 Saat: 15:55)Burak Acil Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Acıkcası bu gecenin bi vakti böyle ufak bir tek sayfalı çalışma idi bunun daha professyonel hale geleceğini umuyorum. :)

Tasarıma dönmek ve sizden biraz motivasyon istiyorum, böyle bir şey yapıyorum başlıyorum, önerilerinizi beklerim demen daha dürüst bir cevap olurdu. Düşük efor içeriklerine Türk web sitelerinde hiç tepki gösterilmiyor, ben de bir şey demeyeceğim. Ancak devam etmeni ve biraz daha uğraşıp daha yaratıcı şeyler yapmanı isterim.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler: Burak Acil
#6
Bu konuda @karanlık-61 in de bir çalışması vardı. son haline getirdi mi ne durumda tam hatırlamıyorum. Hangisi uygunsa, birini kullanabiliriz. Bizim mevcut forum açma sayfaları tabiki çok basit.
----------------
"Ana prensibimiz insana saygı" dedik, kimileri bunu yanlış anladı, sürekli tepemize çıktı. 
Bundan sonra ana prensibim: "isteyen istediği yere gitsin". Forumda sürekli negatif enerji yayanları, hakaret edenleri ya da hakaretimsi yazanları dahi banlayacağım. Forumda etkileşim azalacakmış umuruda değil. Yıllarca negatif enerjili insanlara katlandığım yeter.. 

Sonra duymadım, bilmiyordum yok.. 

Önemli konular listesi: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99072
Android 10tl programı: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=98074
Görevli kuralları: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99597
10tl.net Geneli (Forum açma v.b.) Kurallar: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=25433

twitter.png https://twitter.com/10tlnet
discord.png https://discord.gg/fUC7A2W
email.png  info (at.) 10tl.net
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#7
@admin henüz bitmedi.değişimler yaptım ama ekran görüntüsü almadım size attığım hali buydu;
sec.png bitmeye yakın bir demo yaparız.sadece bu değil 10tl ve site açma kısımları da var.
Tüm Destek Forumun Kuralları
Görevli Kuralları
Ücretli Mybb Tema Tasarım ve Kodlama , Bootstrap(html/css) duyarlı kodlamalar Yapılır.
Prof. Dr. MyBB Öğretmeni kaRanLık-61( Mustafa SEVİM )[ 2010-2021 => 10TL'de 11 Sene ]

İki Tarafta Zifiri kaRanLık




Mutlu Son İstiyorsan Çabalamalısın. Sadece Oturduğu Yerden Başarıya ulaşan varlık tavuktur. Bir Kurt Asla Evcilleşip Köpek Olmaz...
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#8
https://st.10tl.net/tema/power/create/
sola kart mart bir şeyler koyarız, ana fikir bu. responsive zaten.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Online Shopping App