Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Güncel ve Pozitif forum sistemi : Invision Community ele alıyoruz!
*
Arge Ekibi
1. Seviye
Çevrimiçi
Kullanıcı Bilgileri Göster
Yorum Sayısı: 5,009
Konu Sayısı: 857
Üyelik Tarihi: 20-01-2016
Rep Puanı: 110
Teşekkürler: 74
91 mesaj içinde 1203 teşekkür verildi.

SanalPara (SP): 4,246.62₺
#1
Merhaba ,

Bu yazımızda güncel ve pozitif forum sistemi : IPB ele aldık!

Invision Community , IPB ve diğer bir çok modülü içinde bulunduran bir nevi forum sistemidir.Son amiral gemisi diyebiliriz.Invision derken bir besmele çekmek lazım :) Kendisini şüphesiz en iyi geliştirmiş sistemlerin son örneğidir.Tam 4 Sürüme sahip olan IPB yani Invision Power Board ilk sürümlerinde demo sağlıyordu yani free sürümü vardı 5000 yazı 1000 konu ve 200 üye sınırı ile kullanıcılara demo sürümü sağlıyordu.

Özellikleri sırayla :
Kod:
İçerik Uygulamaları
Kulüp & Sosyal Kulüpler
Kullanıcı Katılımı ve Özelleştirme
İçerik Keşfetme
Düzenleme
Finans
İçerik Yönetimi
Kullanıcı Yönetimi
Spam Koruması
Moderasyon
Güvenlik & Gizlilik
Promosyon
Özelleştirme
ve Fazlası

Aslında bu özelliker önceden IP.Finans gibi değişik modüller olarak paylaşılıyordu sonradan birleşince böyle bir olay ortaya çıktı.Diğer özellikleri : Geliştiricilere API Sağlamak , First Class Destek , Kolay Forum Yükseltimi ve IPS Marketplace yani adamların plugin ,tema ve diğerleri ile ilgili satış bölümü bile var.

"Bu sistem nasıl satın alınır? , ne yapmalıyım" diyorsanız 3 farklı sürümü tercih etmeniz gerekiyor.

1.Cloud

Bu adamlar size cloud sistemi sunuyor.Hemde ucuza 45 dolar. Peki niye 45 $ diyorsanız ;

65 Ziyaretçiyi aynı anda barındıran en ucuz paket 45 Dolar.Yani cloud ile aldığınız 45 dolar ödediğiniz sitenizde sadece 65 ziyaretçi aynı anda aktif olabilir eğer aşarsanız paketinizi yükseltiyorlar otomatik olarak.

8 GB Data sağlıyorlar (media , downloads falan)

Tüm Özellikleri sağlamaktalar : Üstte ki alanda belirttiğim.

SSL Garantisi var

Sınırsız üye kaydı var yani 500000 kullanıcı bile kayıt olabilir.

2.On-premise

Şimdi beyler self-hosted yani kendinize özel paket yapabilirsiniz."o ne lan öyle dakika ayarlar gibi" diyebilirsiniz fakat burada ki fiyatlar bizi aşar :)


Kod:
Forums $25 RENEWAL $100
Commerce $35 RENEWA L$100
Pages $15 RENEWAL $100
Blogs $10 RENEWAL $75
Gallery $10 RENEWAL $75
Downloads $10 RENEWAL $75
Calendar FREE

Gördüğünüz gibi forum sistemi kurmanız için 100 $ lazım size.Yenileme ücreti de 25 $ olarak belirlenmiş.Pek tavsiye etmem cloud daha uygun gibi gibi.

3.Enterprise

Adı üstünde kuruluşlar için bulunan pakettir.Sanırım bu paketi almak için iletişime geçmeniz lazım.Ücretsiz galiba.




Evet beyler paralı dediğimiz anda hemen cep yakan sistemler aklımıza geliyor ne yazık ki.45 $ 'lık sistem bana göre en uygunu , çünkü kimse 600 $ tüm sisteme ödemez.Invision Community can yaksa da sunduğu destek ve diğer tüm her şey diğer forum sistemlerinde zor bulunuyor.

Kendileri günümüzde az ve öz de olsa bir çok dev sitenin temelinde var.Sizlere alternatif olarak bir tek Xenforo ve vBulletin sunabilirim onun dışında diğer ücretli sistemler pek kaliteli değildir veya ben bilmiyorumdur.

Ne dedik , kimileri tarihin tozlu sayfasına kimileri tarihin güncel sayfasına yazılır...

Yazar : Murat Baykam
Bana ulaşmak için

MybbPHPVB.NETHTMLCSS MySQL
                                     

‘Biz hala buradayız , ölmedik...

Bir sürü örnek insan var burada onları örnek alın , başarılı olun pes etmeyin.






Cevapla
Teşekkür verenler: Taifun


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Önerilen Bağlantılar
torrent film indir

Tema yapımcısı: Metehan Durmuş
Tüm hakları saklıdır. 10TL.Net sistemi için yazılmıştır.


***


Reliable Magento web hosting on https://certahosting.co.uk page. Click to see prices!