Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kullanıcıların Aramalarını Doğru Sınıflandırmak
#1
Anahtar kelimelerin sınıflandırılması konusunda en çok kabul gören görüşlerden birisi de, tüm anahtar kelimeleri üç farklı grupta toplayabilecek olmamızdır:

bilgiye ulaşmaya yönelik aramalar (informational queries),
ticari bir değer ifade eden yönelimdeki aramalar (transactional queries),
yönelimi önceden belirlenmiş olan aramalar (navigational queries),
Anahtar kelime gruplarını ne kadar iyi anlarsanız, SEO stratejinizi oluştururken önceliklendirmelerinizi de o kadar etkin yapabilirsiniz.

Bilgiye Yönelik Aramalar (Informational Queries):

Herhangi bir konuya ilişkin bilgilendirici içeriğe ulaşmayı hedefleyen aramalardır. Tüm arama motolarını kapsayacak şekilde değerlendirdiğimizde, net bir rakam olmasa da dominant biçimde internetin en çok yapılan ve en çok çeşitlenmiş arama çeşididir. Bu arama çeşidinin bu kadar geniş bir kitlesinin olmasının sebebi, insanların her türlü sorularına internet üzerinde cevap aramaları ve yeni bilgiye ulaşma isteklerinde herhangi bir sınır bulunmamasıdır.

bazı aramalar ;
9.png
Temel amacın, bilgiye ulaşmak olduğu bu arama tipinde her zaman için büyük fırsatlar vardır. Her ne kadar bu aramaların ilk bakışta satın alma eğilimi yaratmadığı düşünülse de, ihtiyacı doğru analiz edilen bir kullanıcı ile yapılacak iletişim sonucunda da kârlı sonuçlar elde edilebilir.

Kod:
zeo.org alıntıdır.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Reklam yaziniz bostur. ayarlardan duzenleyiniz:medi -

Online Shopping App
Online Shopping - E-Commerce Platform
Online Shopping - E-Commerce Platform
Feinunze Schmuck Jewelery Online Shopping