Internet Ve Bilisim Hizmetleri Zamanhost.com
 
Bu hastalik sizde de olabilir mi? Guatr Hastaligi ve Belirtileri
   
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sizin İçin İyi Olan 7 Kötü Alışkanlık
#1
1. Parmak Çıtlatmak
Size hiç arkadaş kazandırmayacak olsa da, eklem kireçlenmesi habercisi olan parmak çıtlatması hiç de kötü bir şey değil. 5 yıl süren bir araştırmaya göre parmak çıtlatanların eklem yerleri çıtlatmayanlar kadar sağlıklı çıktı. Hatta parmak çıtlatmak eklemleriniz için iyi bile olabilir, çünkü esneklik sağlıyorlar.

2. Tırnak Isırmak
Kim bilebilirdi? Tırnak ısırmak aslında bağışıklık sisteminizi güçlendiriyor. Tırnaklarınızı ısırdığınızda vücudunuza giren mikroplar takibe alınıyor. Bağışıklık sisteminiz çok güçlü. Daha önce gelen mikropları hatırlıyor ve doğru silahlarla hücuma başlıyor. Tırnaklarınız çok kirli değilse, onları ısırmak sizin için de kötü değil.

3. Çalışıyor Olmanız Gerekirken Şirin Hayvanların Videolarını Seyretmek
Araştırmalar video izlemenin ya da şirin hayvanların fotoğraflarını bakmanın aslında üretkenlik için yararlı olduğunu gösteriyor. Şirin hayvanların videolarını seyrettiğimizde daha odaklanmış olarak işlerimizi yapıyoruz. Peki neden? Sanılıyor ki, böyle videolar izlemek bakıcılık dürtülerimizi harekete geçiriyor. Bunlar da daha yoğun odaklanmayı ve özen göstermeyi sağlıyor.

4.Spora Gitmeyi Üç-Dört Defa Ekmek
Hadi yüzleşelim: çoğumuz profesyonel atletler, film yıldızı veya fitness eğitmeni değiliz. Eğer bu kategorilerden birine dahil değilseniz, aslında her gün spora gitmenize gerek yok. Gerçekte, egzersizler arasında bir veya 2 gün beklemek, her gün egzersiz yapmaktan daha yararlı. Çünkü bu kaslarınızın kendilerini onarmaları ve güçlenmeleri için zaman veriyor.

5. Geğirmek
Çoğumuz yakışıksız ve kaba bulsak da, geğirmeyi engellemek vücudun doğal düzenini kötü etkiler. Hatta mide ekşimesine ve göğüs ağrısına sebep olabilir. Eğer toplum içinde geğiremiyorsanız, öğünlerinizde birkaç değişiklik yapın. Gazlı içeceklerden ve fasulyeden uzak durun. Eğer gereğinden fazla geğirdiğinizi düşünüyorsanız, bir doktoru görmenizde fayda var.

6. Yerinde Duramamak
Bu belki benim gibi yerinde duramayan arkadaşları rahatlatmıştır. Yerinde duramayanlar daha hızlı metabolizmaya, daha iyi dolaşıma, daha az eklem ve sırt ağrısına sahipler. Sadece fiziksel değil, yerinde duramayanların genellikle hafızası daha güçlü, düşünce süreçleri daha etkin ve hareket halindeyken stres düzeyleri daha düşük oluyor.

7. Tükürmek
Evet çirkin ve iğrenç olsa da, tükürmenin yararlı olduğu birkaç durum var. Egzersiz yaparken, vücudunuz normalden daha fazla tükürük üretiyor. Bazen fazla tükürük nefes almayı engelleyebiliyor. Evet, fazla tükürükten kurtulmak gerekiyor.

Alıntıdır.

Hellöw Siwiti 

Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#2
Bizim için iyi olup kötü nasıl olabiliyor? Belirli durumlarda kötü o zaman bunlar. Her şeyin fazlası zarar :)
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#3
Madde 3 dışında hepsi bende var ;)
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#4
Parmak çok çıtırdatıyorum ya :)
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#5
5 dışında hepsi varr :)
Eski günleri özleyen bir üye...
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#6
Kötüden kasıt tabu demiş arkadaş.
atakaj
"I am constantly torn between killing myself or everyone around me."




Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#7
kaynak
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#8
Parmak çıtlatmak ve tükürük çok var bende :)
Denetleme Ekibi Lideri: 22-06-2018 -  ....
WZYNqY.gif
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



***