Internet Ve Bilisim Hizmetleri Zamanhost.com
 
Bu hastalik sizde de olabilir mi? Guatr Hastaligi ve Belirtileri
   
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hangi üyenin yetkisine geri dönmesini isterdin ?
#21
Şahsen bu forumdan ayrılan kişilerin geri dönmemesi daha iyi. Hayatlarına, bir foruma vakit ayırmayıp devam etmeleri güzel bir haber.
atakaj
"I am constantly torn between killing myself or everyone around me."




Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#22
Albırt Enişten,Bilsoft,Asipatron,Secilmis42,Novruz,Ripbyrustavi02 :D
Eski günleri özleyen bir üye...
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#23
Murat#Baykam
Bana ulaşmak için / http://english.10tl.net

MybbPHPVB.NETHTMLCSS MySQL
                                     

1457590093210.jpeg

Eğer eleştiriden korkuyorsanız, dünyadan hiçbir şey yapmadan geçip gideceksiniz demektir. 
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#24
@ASiPaTRoN , @Karanlık-61
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#25
En nefret edilen yetkili ASiPaTRoN'du dediklerinde açıp göstermek lazım. Neyse neyse.. adım geçtiği için çok müteşekkirim her birinize. Dönüş konusunda hiçbir fikrim yok fakat ben daima buralardayım yanınızdayım.
Disiplin hayatın her anında güzel, ben de fazla disiplin ve açık sözlülüğün kurbanı olmuştum. Pişman değilim, forumda yetkiden önemli şeyler de var sizler gibi...
Sevgi ve Saygılarımla,
İyi forumlar, iyi günler dilerim...
#SahneBizim 
support
webasalet
mybbokulu
...
nxX3PP.gif
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#26
(23-06-2017 Saat: 00:04)ASiPaTRoN Nickli Kullanıcıdan Alıntı: En nefret edilen yetkili ASiPaTRoN'du dediklerinde açıp göstermek lazım. Neyse neyse.. adım geçtiği için çok müteşekkirim her birinize. Dönüş konusunda hiçbir fikrim yok fakat ben daima buralardayım yanınızdayım.
Disiplin hayatın her anında güzel, ben de fazla disiplin ve açık sözlülüğün kurbanı olmuştum. Pişman değilim, forumda yetkiden önemli şeyler de var sizler gibi...
Sevgi ve Saygılarımla,
İyi forumlar, iyi günler dilerim...

Sen ara sıra gir mesajlara bak birki mesaj at ne bileyim en azından kontrol et forumu bize yeter abi.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#27
(23-06-2017 Saat: 00:04)ASiPaTRoN Nickli Kullanıcıdan Alıntı: En nefret edilen yetkili ASiPaTRoN'du dediklerinde açıp göstermek lazım. Neyse neyse.. adım geçtiği için çok müteşekkirim her birinize. Dönüş konusunda hiçbir fikrim yok fakat ben daima buralardayım yanınızdayım.
Disiplin hayatın her anında güzel, ben de fazla disiplin ve açık sözlülüğün kurbanı olmuştum. Pişman değilim, forumda yetkiden önemli şeyler de var sizler gibi...
Sevgi ve Saygılarımla,
İyi forumlar, iyi günler dilerim...

Sizle forum açmıştık bi zamanlar bana kızıp yetkimi falan almıştınız başka foruma geçmiştiniz hiç unutmuyorum :) Hakkınızı helal edin hocam.
& digital artist
someday i’ll find my way out of here
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#28
(23-06-2017 Saat: 00:28)beratdemir Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sizle forum açmıştık bi zamanlar bana kızıp yetkimi falan almıştınız başka foruma geçmiştiniz hiç unutmuyorum :) Hakkınızı helal edin hocam.

Support dışında forum açtığımı hatırlamıyorum, sitenin adını hatırlıyorsan özelden iletir misin?
Bu arada hakkım varsa helal olsun, hata yaptıysam kalp kırdıysam affola.
#SahneBizim 
support
webasalet
mybbokulu
...
nxX3PP.gif
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#29
(23-06-2017 Saat: 01:10)ASiPaTRoN Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2017 Saat: 00:28)beratdemir Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sizle forum açmıştık bi zamanlar bana kızıp yetkimi falan almıştınız başka foruma geçmiştiniz hiç unutmuyorum :) Hakkınızı helal edin hocam.

Support dışında forum açtığımı hatırlamıyorum, sitenin adını hatırlıyorsan özelden iletir misin?
Bu arada hakkım varsa helal olsun, hata yaptıysam kalp kırdıysam affola.

Support zaten. Temasına baya uğraşmıştık. Sıkıntı değil abi gönüller bir olsun :)
& digital artist
someday i’ll find my way out of here
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#30
beratdemir :)
Bana ulaşmak için / http://english.10tl.net

MybbPHPVB.NETHTMLCSS MySQL
                                     

1457590093210.jpeg

Eğer eleştiriden korkuyorsanız, dünyadan hiçbir şey yapmadan geçip gideceksiniz demektir. 
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#31
@beratdemir @Novruz
Denetleme Ekibi Lideri: 22-06-2018 -  ....
WZYNqY.gif
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#32
@beratdemir
developer
İletişim: james@10tl.net

OEJZ.gif



(geliştirme çabaları.)
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#33
SmorqAngel
Bana ulaşmak için / http://english.10tl.net

MybbPHPVB.NETHTMLCSS MySQL
                                     

1457590093210.jpeg

Eğer eleştiriden korkuyorsanız, dünyadan hiçbir şey yapmadan geçip gideceksiniz demektir. 
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#34
İnşallah tekrardan alınıcam. :)
developer
İletişim: james@10tl.net

OEJZ.gif



(geliştirme çabaları.)
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#35
Kesinlikle Beratdemir ve #Captain.

Hellöw Siwiti 

Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#36
İsmimin geçmesine sevindim, teşekkürler.
& digital artist
someday i’ll find my way out of here
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#37
Bir daha geçsin o zaman :)
@beratdemir
Denetleme Ekibi Lideri: 22-06-2018 -  ....
WZYNqY.gif
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#38
yetkimi geri verin
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#39
Adil S, Xr's,Time Traveler,Beratdemir
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#40
Admin
Bana ulaşmak için / http://english.10tl.net

MybbPHPVB.NETHTMLCSS MySQL
                                     

1457590093210.jpeg

Eğer eleştiriden korkuyorsanız, dünyadan hiçbir şey yapmadan geçip gideceksiniz demektir. 
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Reklam yaziniz bostur. ayarlardan duzenleyiniz:dest -