Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#Power - Tema Sorumlusu Başvurusu
#21
@#Power kardeşim başarılar :))) bırakamadın forum işlerini :))
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#22
Başarılar
AromaticCoolInexpectatumpleco-size_restricted.gif
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#23
(08-01-2016 Saat: 01:30)bilsoft Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar Mert.. Ben her şeye rağmen herkesin ikinci bir şansı olduğunu düşünüyorum ama sende onu göremiyorum. Kesinlikle ikinci ve son şans olarak kalmayacak bu. Üçüncü, dördüncü ve hatta onuncu şansa kadar yolu var. Taviz verilmemeli, şans verildiği için de gerisinin gelmemesi ve hatanın tekrarlamaması için hiçbir nedenin yok bence. ^^ Şaka şaka :D başarılar dilerim tekrardan, umarım olursun ki zaten ben bu muhabbetler ile ilgili admin'imize mesaj atmıştım.

Bir an bu yorumu görünce içim ülperdi tamamını okuyunca rahatladım valla :D Sağol Bilal abi.

(08-01-2016 Saat: 02:02)TATAVA Nickli Kullanıcıdan Alıntı: @#Power kardeşim başarılar :))) bırakamadın forum işlerini :))

Forumu değil de 10tr'yi bırakamıyoruz be :)

(08-01-2016 Saat: 01:33)ertank Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08-01-2016 Saat: 01:30)bilsoft Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar Mert.. Ben her şeye rağmen herkesin ikinci bir şansı olduğunu düşünüyorum ama sende onu göremiyorum. Kesinlikle ikinci ve son şans olarak kalmayacak bu. Üçüncü, dördüncü ve hatta onuncu şansa kadar yolu var. Taviz verilmemeli, şans verildiği için de gerisinin gelmemesi ve hatanın tekrarlamaması için hiçbir nedenin yok bence. ^^ Şaka şaka :D başarılar dilerim tekrardan, umarım olursun ki zaten ben bu muhabbetler ile ilgili admin'imize mesaj atmıştım.

Yapılan en iyi yorum...

Bence yapılan en trollü yorum :D
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#24
benim hedefim bu ama halen gideceğim çok yol var :(
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#25
(08-01-2016 Saat: 19:35)Jackson Nickli Kullanıcıdan Alıntı: benim hedefim bu ama halen gideceğim çok yol var :(

Doğru yoldan gidersen, elbet bir gün.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#26
Konuyu güncelledim.
Yeniden yetkili olmak istiyorum.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#27
Güncel
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#28
#Power, TheLegend, Einstein, DarKRooM eskiler toplanıyor yahu :)
Başarılar.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#29
Mert, bundan fazlasını hak ediyorsun.. başarılar.
5bo0ov6.png
HTML CSS jQuery Dart Flutter

"Son Tema Ekibi Lideri"
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#30
Başarılar Mert,inşAllah istediğine ulaşırsın :))
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#31
Değerli yorumlarınız için teşekkürler <3
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#32
Mert, kardeşim fazlasıyla hakediyorsun. Seni de yönetim ekibinde görmek beni mutlu eder :)
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#33
Güncel.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#34
Uzun bir zaman aradan sonra yaptığın hatalardan sonra ders çıkardığına inanıyorum. Aslına bakılırsa yaptığımız hatalar; sen en az benim kadar olgun birisin. Umarım başvurun kabul olur. Hayırlısı bakalım :)
hatake.gif
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#35
Güncel
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#36
Başarılar.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#37
Ben niye yeni görüyorum yav :) Bol şans


Hemen belirteyim,

Başvuru efsane olmuş özellikle mesaj sayısınız : "{$post['postnum']}" yazman benim dikkatimi çekti adminlerinde çekeceğini düşünüyorum.

Özellikle tema bölümü ekibi ya :)
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#38
(17-01-2017 Saat: 19:30)Ripbyrustavi02 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben niye yeni görüyorum yav :) Bol şans


Hemen belirteyim,

Başvuru efsane olmuş özellikle mesaj sayısınız : "{$post['postnum']}" yazman benim dikkatimi çekti adminlerinde çekeceğini düşünüyorum.

Özellikle tema bölümü ekibi ya :)

Evet hiçbir üye senin gibi kalkıp da bakmıyor başvurunun içeriğine teşekkürler :D
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#39
Başarılar her yönden hak ediyorsunuz benden tam destek ;)
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#40
Başarılar diyeceğim başka yazacak bir şey bulamadım :O
Bana ulaşmak için / http://english.10tl.net

MybbPHPVB.NETHTMLCSS MySQL                                    

Eğer eleştiriden korkuyorsanız, dünyadan hiçbir şey yapmadan geçip gideceksiniz demektir. 
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Reklam yaziniz bostur. ayarlardan duzenleyiniz:sunu -

Online Shopping App