Internet Ve Bilisim Hizmetleri Zamanhost.com
 
Bu hastalik sizde de olabilir mi? Guatr Hastaligi ve Belirtileri
   
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gerçek Dışı Reklam Hakkında
#1
http://forumcu.10tr.net sitesi, aşağıdaki reklam zinciri eklentisinin gösterdiği reklamda, gerçek dışı reklam metni kullanıyor.
Yani, "bedava internet" yazarak, ziyaretçi çekmeye çalışıyor. Gerçekten bedava var mı ? yoksa bu aldatmaca mı ?

Aldatmaca ise, bu şekilde ziyaretçi çekmeye çalışmak hiç ahlaki değil. Forum sahibi bunu düzeltsin, diğerleri de lütfen, gerçek dışı reklam-kampanya, bilgi vermeyin. 
Ana prensibimiz "İnsana Saygı" Amacımız sadece para kazanmak ya da geyik değil, aynı zamanda faydalı şeyler yapmak. sadece para kazanmak olsaydı, yapılacak birçok şey vardı...  Haksızlığa uğrayan varsa sırayla diğer görevlilere, sonra adminlere, tatmin olmazlarsa da bana yazabilirler. Elimizden geldiği kadar adaletli olmaya, evrensel hukuk kaidelerine uymaya çalışacağız. 

Önemli konular listesi: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99072
Android 10tl programı: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=98074
Yeni Görevli kuralları: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99597
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#2
Hocam o sitede bedava internet vb. facebook paylaşımları yapıyorlar ama bu iyi teknik ama ben yapmadım :D
Ben Abdullah Öztürk, masaüstü ve mobil uygulamalar için ilgi çekici ve kullanıcı dostu arayüzler tasarlayan 2 yıllık tecrübeye sahip UI/UX tasarımcısıyım.

akademi.10tl.net - Forum Medyası
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#3
Bot Kullanıyor.
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#4
(25-11-2014 Saat: 17:18)Henry Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam o sitede bedava internet vb. facebook paylaşımları yapıyorlar ama bu iyi teknik ama ben yapmadım :D

Bedava internet kim veriyormuş, nasıl, tam linkini verir misiniz, bi bakalım. 
yani durduk yere bedava internet kim verir ? 
Aldatma olmasın, gerisi problem değil. 
Ana prensibimiz "İnsana Saygı" Amacımız sadece para kazanmak ya da geyik değil, aynı zamanda faydalı şeyler yapmak. sadece para kazanmak olsaydı, yapılacak birçok şey vardı...  Haksızlığa uğrayan varsa sırayla diğer görevlilere, sonra adminlere, tatmin olmazlarsa da bana yazabilirler. Elimizden geldiği kadar adaletli olmaya, evrensel hukuk kaidelerine uymaya çalışacağız. 

Önemli konular listesi: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99072
Android 10tl programı: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=98074
Yeni Görevli kuralları: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99597
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#5
Hocam bu site veriyor yani bedava internet;
Kod:
https://droidvpn.com/
Ben Abdullah Öztürk, masaüstü ve mobil uygulamalar için ilgi çekici ve kullanıcı dostu arayüzler tasarlayan 2 yıllık tecrübeye sahip UI/UX tasarımcısıyım.

akademi.10tl.net - Forum Medyası
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#6
Mobil İnternet Mi Veriyor Telefonda ? Ücretsiz ?
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#7
1. Konunun başlığına niye takıldınız ki, başlık zaten dikat çekici olup insanların çekmeye yarar (Reklamlarda yalan söylemek hala süren bir tatırmış )
2.Bedava internet ne kadar güvenli olabilir ?
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#8
(25-11-2014 Saat: 17:22)Henry Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bu site veriyor yani bedava internet;


Kod:
https://droidvpn.com/


Bu bedava internet değil ki, olsa olsa bedava olan bir program. 



(25-11-2014 Saat: 18:31)BerkeTR Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 1. Konunun başlığına niye takıldınız ki, başlık zaten dikat çekici olup insanların çekmeye yarar (Reklamlarda yalan söylemek hala süren bir tatırmış )
2.Bedava internet ne kadar güvenli olabilir ?


Böyle şey mi olur ? dikkat çekeceğim, ziyaretçi çekeceğim diye aldatıcı başlık mı atılır, aldatıcı bilgi mi verilir ? bunu nasıl normal görürsünüz ?

Yanlış bilgi ile müşteri/ziyaretçi çekmek hiç doğru değil. 
Ana prensibimiz "İnsana Saygı" Amacımız sadece para kazanmak ya da geyik değil, aynı zamanda faydalı şeyler yapmak. sadece para kazanmak olsaydı, yapılacak birçok şey vardı...  Haksızlığa uğrayan varsa sırayla diğer görevlilere, sonra adminlere, tatmin olmazlarsa da bana yazabilirler. Elimizden geldiği kadar adaletli olmaya, evrensel hukuk kaidelerine uymaya çalışacağız. 

Önemli konular listesi: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99072
Android 10tl programı: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=98074
Yeni Görevli kuralları: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99597
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#9
(25-11-2014 Saat: 17:22)Henry Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bu site veriyor yani bedava internet;

Kod:
https://droidvpn.com/


Bu hotspot shield gibi bir mobil program
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#10
hayır adminim gerçek dışı değildir 
buyrun link : http://forumcu.10tr.net/showthread.php?t...t=turkcell
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#11
(25-11-2014 Saat: 19:23)piksel Nickli Kullanıcıdan Alıntı: hayır adminim gerçek dışı değildir 
buyrun link : http://forumcu.10tr.net/showthread.php?tid=1677&highlight=turkcell


benim anladığım, bu bedava internet falan değil. neyse artık... gerisi size kalmış.. 
Ana prensibimiz "İnsana Saygı" Amacımız sadece para kazanmak ya da geyik değil, aynı zamanda faydalı şeyler yapmak. sadece para kazanmak olsaydı, yapılacak birçok şey vardı...  Haksızlığa uğrayan varsa sırayla diğer görevlilere, sonra adminlere, tatmin olmazlarsa da bana yazabilirler. Elimizden geldiği kadar adaletli olmaya, evrensel hukuk kaidelerine uymaya çalışacağız. 

Önemli konular listesi: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99072
Android 10tl programı: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=98074
Yeni Görevli kuralları: https://destek.10tl.net/showthread.php?tid=99597
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#12
(25-11-2014 Saat: 20:06)admin Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(25-11-2014 Saat: 19:23)piksel Nickli Kullanıcıdan Alıntı: hayır adminim gerçek dışı değildir 
buyrun link : http://forumcu.10tr.net/showthread.php?t...t=turkcell


benim anladığım, bu bedava internet falan değil. neyse artık... gerisi size kalmış.. 


Yok Adminim O Bedava İnternete Girme Yönetemidir Apn Ve Vpn İle Yapılabilir Fakat Yinede Deidiğiniz Gibi Bu Tür Kampanya Gibi Şeyler Oraya yazılmaması Gerekiryor Forum İsimi Ve SLogan yeterli Olacaktır .
Sana düşman, bana düşman, düşünen insana düşman, vatan ki bunların evidir, sevgilim, bunlar vatana düşman.
-Nazım Hikmet

SeyretGitsin
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi



***