Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkes İçerik Üretebilir Mi?
#1
Sosyal medyada markanın başarılı olabilmesi için görsel ve metinsel içeriklerin önemi büyüktür.

"Çalışarak Cumhurbaşkanı bile olabilirsiniz ancak sanatçı olamazsınız" demiş Mustafa Kemal Atatürk. O'nun da anlatmak istediği gibi, sanatsal vizyon doğuştan gelen ve eğitimle gelişen bir melekedir. Maalesef herkeste bulunmayan bu tılsım, bazen bir tabloda, bazen binlerin izlediği bir sahnede bazen de asırlarca okunan bir romanda somutlaşır.

Herkes iyi şarkı söyleyemediği gibi herkes de iyi metin yazamaz veya hikaye kurgulayamaz.

Sosyal medyada bir markanın başarı ile varlığını sürdürebilmesi için görsel ve metinsel içeriklerin önemi büyüktür. Marka bilinirliğini destekleyen içerik üretimi ise hem yetenek hem de deneyim ve eğitim gerektirir. Birkaç birbiri ile ilgisiz görünen kelimeden bir hikaye örgüsü yaratmak, dile hakim olarak insanları duygulandırmak, güldürmek ya da düşündürmek sanıldığından çok daha komplike bir yetenek-deneyim-bilgi örgüsü içerir.

  Yaşadığı toplumun sosyolojisini bilmek, kullandığı dilin kurallarına hakim olmak, pek çok konuda fikir beyan edecek genel kültür seviyesinde olmak bir içerik üreticisinin başlıca özellikleri olmalıdır.

Tüm bu yeterlilikler düşünülünce, hayat kurtaran bir cerrah etkileyici bir makale yazamayabilir. Küçük bir sermayeyle ülkeyi kalkındıran ve bir deve dönüştüren ekonomi dehası, iş hikaye yazmaya gelince çuvallayabilir. Her işin bir ehli var. Öyle ise markaların kendileri için son derece önemli gördükleri sosyal medya içeriklerini de işin uzmanlarına yani marka bilincini tanıyan, kriz yönetimini bilen, Türkçeye hakim içerik uzmanlarına bırakmaları doğru olacaktır. Zira herkes iyi içerik üretemez.

Alıntıdır
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Online Shopping App
Online Shopping - E-Commerce Platform
Online Shopping - E-Commerce Platform
Feinunze Schmuck Jewelery Online Shopping