Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Caxing - Tema Sorumlusu Başvurusu
#1
Adım & Soyadım: Onur Ş.
Yaşım: 20
Eğitim&Öğretim Durumum: Üniversite 2
MyBB Altyapısı Hakkında Bilgim: Yüksekti ara verdim 2 yıl, alışırım diye düşünüyorum kısa zamanda.
HTML Kodlama Dili Hakkında Bilgim: Yüksekti ara verdim 2 yıl, alışırım diye düşünüyorum kısa zamanda.
CSS Kodlama Dili Hakkında Bilgim: Yüksekti ara verdim 2 yıl, alışırım diye düşünüyorum kısa zamanda.
jQuery Kodlama Dili Hakkında Bilgim: Yok
Diğer Kodlama Dilleri Hakkında Bilgim: Yok
Benim Hakkımda Birkaç Bilgi: Önceden MCTR Tema Ekibindeydim.
Neden Beni Seçmelisiniz?: Özel bir nedeni yok.
Eklemek İstediklerim: Ortam güzel diye tekrar aktif olmaya kara verdim. Birde başvuru yapayım dedim.

jQuery falan 0 dan kodlayamıyorum ama temalarda kullanıyorum bir özellik eklemek istediğim zaman.
1
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#2
Başarılar dilerim, destekliyorum.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#3
Öncelerden hatırlıyorum Bilal hoca ile tema çalışmaları yapıyordunuz sanırım. Saygı probleminiz de yok, kişiliğinizi de az çok hatırladım. Başarılar dilerim.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#4
Merhabalar, çalışmalarınızı pek göremedim açıkçası. Biliyorum, uzun bir aradan sonra yeniden geldiniz fakat direkt olarak başvurmanız yanlış bir şey diye düşünüyorum. İlk önce 5-10 tane yararlı konunuzu göremedim ben. Eğer varsa konuya ekleyiniz.
5bo0ov6.png
HTML CSS jQuery Dart Flutter

"Son Tema Ekibi Lideri"
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#5
"Benim Hakkımda Birkaç Bilgi: Önceden MCTR Tema Ekibindeydim."
MCTR seninle yaşıt ? Bir zamanlar caxing vardı eğer o sizseniz 20 yaşında olma imkanınız yok.
Ha bu arada mybbdepo ile mctr ayrı şeyler.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#6
(22-03-2018 Saat: 18:27)Ka4p3 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: "Benim Hakkımda Birkaç Bilgi: Önceden MCTR Tema Ekibindeydim."
MCTR seninle yaşıt ? Bir zamanlar caxing vardı eğer o sizseniz 20 yaşında olma imkanınız yok.
Ha bu arada mybbdepo ile mctr ayrı şeyler.

https://community.mybb.com/ MyBB'nin kendisi 2002 de çıkmış mctr benden büyükse scripti mctr yaptı o zaman ? :) 98'liyim ben. MCTR ekibindeydim XpSerkan site kapalı depoda rütbe vereyim dedi bir farkı yok.

(22-03-2018 Saat: 18:26)Nophex Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar, çalışmalarınızı pek göremedim açıkçası. Biliyorum, uzun bir aradan sonra yeniden geldiniz fakat direkt olarak başvurmanız yanlış bir şey diye düşünüyorum. İlk önce 5-10 tane yararlı konunuzu göremedim ben. Eğer varsa konuya ekleyiniz.

@Nophex selam. Ben sadece bir yerini değiştirip yeni tema diye paylaşamıyorum o yüzden yaptığım tema az diyebilirim. Özgün olsun diye uğraştım şimdiye kadar hep.

http://mybbdepo.com/glow-temasi-indir-konusu.html
http://mybbdepo.com/tesekkur-edenler-kismini-vbulletin-stil-yapma-konusu.html
http://mybbdepo.com/caxing-postbit-tasarimi-konusu.html
http://mybbdepo.com/forumtr-temasi-vbulletin-3-stil-konusu.html

Cycling v2 ;
http://destek.10tl.net/showthread.php?tid=77660
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#7
Hayırlısı olsun
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#8
Bu foruma kayıt olmamın sebebi, o zamanlar hatırlayamadığım bir sebepten dolayı Onur’u arıyor olmamdı. Onur’la tanışmamız 2012’ye, Forumdenge’ye dayanıyor. Kendisini severim, gayet olgun, bilgili ve iyi biri. Forumda yetkili olması cidden forumun yararına olur. Tabii kararı Mehmet verecek.
atakaj
"I am constantly torn between killing myself or everyone around me."




Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#9
(22-03-2018 Saat: 19:48)Ainsworth Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bu foruma kayıt olmamın sebebi, o zamanlar hatırlayamadığım bir sebepten dolayı Onur’u arıyor olmamdı. Onur’la tanışmamız 2012’ye, Forumdenge’ye dayanıyor. Kendisini severim, gayet olgun, bilgili ve iyi biri. Forumda yetkili olması cidden forumun yararına olur. Tabii kararı Mehmet verecek.

Teşekkür ederim yorumun için ^^
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#10
Konuyu rapor etmişsiniz ama?
Üye > Grafiker Adayı > Grafiker > Uzman Grafiker > Grafiker 2. Seviye > Grafiker 3. Seviye > Emektar > Denetleme Ekibi Müfettiş > Denetleme Ekibi Baş Müfettiş > Denetleme Ekibi Lideri > Genel Şef > Yardımcı Admin > Admin > Emekli Admin

Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#11
(22-03-2018 Saat: 20:08)ismaililhan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Konuyu rapor etmişsiniz ama?

Üst yorumda aynı yorumu 3-4 kez attım da onu düzeltir misiniz diye rapor ettim.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#12
Düzenledim, rapor sistemi çalışmıyor da, rapor nedeni yazmıyor yani..
Üye > Grafiker Adayı > Grafiker > Uzman Grafiker > Grafiker 2. Seviye > Grafiker 3. Seviye > Emektar > Denetleme Ekibi Müfettiş > Denetleme Ekibi Baş Müfettiş > Denetleme Ekibi Lideri > Genel Şef > Yardımcı Admin > Admin > Emekli Admin

Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#13
(22-03-2018 Saat: 20:14)ismaililhan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Düzenledim, rapor sistemi çalışmıyor da, rapor nedeni yazmıyor yani..

Tamamdır teşekkür ederim.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#14
senin bir temanı çok beğenmiştim tamamen özgünlük akıyordu umarım ekibe girersin 10tr.net'in senin gibilere ihtiyacı var Mehmet'in seni göz ardı edeceğini zannetmem ^^ başarılar.
AromaticCoolInexpectatumpleco-size_restricted.gif
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#15
Her şey iyi güzelde direk döner dönmez başvuru yapman biraz saçma geldi biraz emek sonra mükafat olarak sistem işliyor. Bırakıp geliyorsun başvuru yapıyorsun direk bunu düşündükçe gene saçma olarak geliyor...
- Bilginiz olabilir fakat başka forumlarda paylaştığınız konular buradaki konuları ilgilendirecek bir husus değil, yeni temalar bekliyoruz ve o temalar sonucunda veya eski temalarda olabilir bir değerlendirme yapılsın gene sonuç tema ekibi liderinin..
Ve bir arkadaşımız üstte demiş 20 yaşında olmana imkan yok, Kardeşim sen denetleme ekibinde değilsin bırakta denetleme ekibi işini yapsın.
Kolay gelsin, iyi forumlar dilerim.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#16
(22-03-2018 Saat: 21:12)Anakin Skywalker Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Her şey iyi güzelde direk döner dönmez başvuru yapman biraz saçma geldi biraz emek sonra mükafat olarak sistem işliyor. Bırakıp geliyorsun başvuru yapıyorsun direk bunu düşündükçe gene saçma olarak geliyor...
- Bilginiz olabilir fakat başka forumlarda paylaştığınız konular buradaki konuları ilgilendirecek bir husus değil, yeni temalar bekliyoruz ve o temalar sonucunda veya eski temalarda olabilir bir değerlendirme yapılsın gene sonuç tema ekibi liderinin..
Ve bir arkadaşımız üstte demiş 20 yaşında olmana imkan yok, Kardeşim sen denetleme ekibinde değilsin bırakta denetleme ekibi işini yapsın.
Kolay gelsin, iyi forumlar dilerim.

Önceden bıraktım ama yetkili değildim yani üyeydim. Bıraktım dediğim de mybb ile ilgilenmediğim için siteye de girmedim hiç :) Daha önce rütbe almış olsam sitede haklısınız. Şimdi tema yapmak var yapmak var. Günde 10 tane tema yaparım bende çoğu kişi gibi. Önce header değiştiririm. Sonra postbit. Sonra footer bir bakmışsın 3 tema paylaşmışım. Ama tema 1 tema :) Yani çoğu kişi böyle yapıyor yapmayanlar üstüne alınmasın. Böyle yapmaktansa 1-2 tane yapıyorum yetiyor diye düşünüyorum. Tekrar yapacağım kısa zamanda.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#17
Başarılar.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#18
Başarılar Hocam Bu Arada Temalarınızda Apayrı Bir Güzel
Profilim ve gönderilerim üzerinden erişilen yerlerde eğer Allah'ın razı olmadığı şeyler varsa bunları reddediyorum.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#19
(22-03-2018 Saat: 22:42)Papilion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar.

Teşekkür ederim.

(22-03-2018 Saat: 22:46)#Lykia Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar Hocam Bu Arada Temalarınızda Apayrı Bir Güzel

Teşekkür ederim ^^
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:
#20
(22-03-2018 Saat: 21:47)Caxing Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Önceden bıraktım ama yetkili değildim yani üyeydim. Bıraktım dediğim de mybb ile ilgilenmediğim için siteye de girmedim hiç :) Daha önce rütbe almış olsam sitede haklısınız. Şimdi tema yapmak var yapmak var. Günde 10 tane tema yaparım bende çoğu kişi gibi. Önce header değiştiririm. Sonra postbit. Sonra footer bir bakmışsın 3 tema paylaşmışım. Ama tema 1 tema :) Yani çoğu kişi böyle yapıyor yapmayanlar üstüne alınmasın. Böyle yapmaktansa 1-2 tane yapıyorum yetiyor diye düşünüyorum. Tekrar yapacağım kısa zamanda.

Genel kesimin, sözde tema yapış şeklini kısaca özetlemiş Onur. Ben başından beri yönetimde daima aklı başında, hakimiyet kurabilecek kişilerin olmasından yanayım.. Çat kapı gelip rütbe istiyor yahu değil, bu siteye neler katabilir diye düşünmek lazım. bakış açınızı biraz değiştirin. Başarılar.
Ara
Cevapla PGM
Teşekkür verenler:


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Online Shopping App