31-05-2012 Saat: 16:00
Bu eğitimde kendi ev yapımı bir gökada ile gerçekçi bir seyir uzayın görüntüsünü oluşturmak için öğreneceksiniz. Photoshopís filtreler, efektler ve harmanlama modları dışında herhangi bir stok fotoğraf ya da hiç bir malzeme kullanarak olmadan size çok çeşitli uygulamalar için kullanabileceğiniz bir canlı ve gerçekçi oluşturma yaratacaktır. Kullanıcı başlasın!
Adım 1:
Yeni bir belge oluşturun, bu 1280p x 800p de yapıldı. Arka plan için ince bir Genelge Gradient ekleyerek başlayın. Eğer Gradient merkezine yerleştirmek her yerde tasarım merkezi olacağını unutmayın (Not:? Uzayda şeyler yaparken ben her zaman tüm sonra uzaya doğru, arka planda mutlak fade to black). Benim için ben bir koyu gri merkezi için renk ve dış renk siyah. Daha sonra görüntünün sağ alt köşede yerleştirdi.

Adım 2:
Yeni bir katman oluşturun. Ön plan / arka plan siyah / beyaz olarak ayarlandığından emin olun. > Render> Clouds uygulayın. Şimdi biraz renk eklemek için! Yeni bulut tabakası üzerinde katman stilleri diyalog kutusuna gitmek yarattı. Gradient Overlay ayarlarını size zevk renkli bir degrade seçtiğinizde Gradient Overlay, seçin. Sonraki degrade etkisi hafif bir açı koymak, benimkini 100 º kullanılan ve tadı biraz ölçeklendiğinde. Ölçekleme zorunlu değilse de, bu proje daha sonra uğraşmak eğlenceli bulacaksınız. Bu adımın son ama en önemli parçası Overlay Gradient overlay ayarları içinde karıştırma modunda etmektir. Bu son bölümden sonra size bir degrade ile temelde "renkli" bulutlar, dokuları koruyarak olduğunu görmelisiniz.

Adım 3:
Katmanlar Palet, yine seçilen Bulut Katman olduğundan emin olun. Yerleşimi için Katmanlar Palet üstündeki Blending Mode ayarlayın. Bu büyük ölçüde karartmak görüntü ama korku, biz bile henüz bitmiş yakın değilseniz olmayacaktır.

Adım 4:
Adım 2'de yapılan Cloud Katmanı çoğaltın. Katman Stilleri Diyalog Kutusu getirmek ve kopyalanan bulut tabakasının Gradient Overlay ayarlarını farklı bir şey açısını ayarlamak, benimkini -140 º kullanılır. Bu renkler sadece galaksimizde otantik görünmesini sağlayacaktır düz çizgilerle bölünmüş değildir bu yüzden biraz daha dengesiz renk bölmek nedir.

Adım 5:
Şimdi bazı alan toz yaratacağız. Yeni bir katmanda, siyah görüntünün tamamını doldurun. Filter> Noise> Add Noise seçin. Add Noise Diyalog Kutusundaki% 12 ve% 17 arasında bir şey seçin ve Dağıtım Gauss ayarlanmış olduğundan emin olun, ayrıca Monochromatic seçin. Bu noktada sizin için yeterli tozlu değilse, Seviye Ayarı Diyalog Kutusu getirmek ve sizin arzu toz efekti elde edene kadar ayarları ile oynamak. Renk Dodge Modu harmanlayan bu tabakalar ayarlayın.


Adım 6:
Bu adım, toz apposed biz uzak yıldızların yapıyoruz bu henüz, sonuncusu benzer. Daha önce olduğu gibi 5 Adım uygulayın, ancak bu kez Seviyeleri çok daha Gürültü ve karmaşa ekleyin. Ben kendi seviyelerini ayarlamaları üzerinde ayar için 115, 1.00, 150 kullanılır. Renk Dodge Modu harmanlayan bu tabakalar ayarlayın.

Adım 7:
Bu adımda sert kenarlı fırça kullanmak ve görüntünün karanlık alanlarında yıldızlar uzak silebilirsiniz. Weíre galaksinin rastgele ve orijinalliğini korumak için çalışıyor, çünkü olsa çok tekdüze olmayın. Ayrıca görüntü arzu edemez bulutlu alanları temizlemek için bu zaman alabilir.


Adım 8:
Yeni bir katmanda, biz Adım 2 de yaptığımız gibi, ancak herhangi bir renk veya katman stilleri olmadan bazı bulutlar oluşturabilirsiniz. Renk Dodge Modu harmanlayan bu tabakalar ayarlayın. Bu galaksinin renk ve ışık yoğunlaşması gerektiğini ve bu formu alarak görmelisiniz. İsterseniz ayrıca etkisini yoğunlaştırmak için bu katmanı tekrarlayabilirsiniz. Istediğiniz gibi bu katmanı kadar kırpmaya çekinmeyin. Ama sadece daha fazla siyah geçersiz ve az galaktik toz istediğiniz noktalar!


Adım 9:
Sizin galaksi biraz aydınlandı yer bul. Ben genellikle ben galaksinin merkezinden ya da "güneş** olacağını düşünüyorum nerede hedefliyoruz. Galaksi kadar görebilirsiniz, yeni bir katman oluşturun siyah ile doldurun, size opaklığını ayarlamak, sizin güneş kaynaklı bu beyaz benek merkezli bir lens flare oluşturmak istiyorsanız küçük bir beyaz benek işaretleyin. Bu diğerlerinden daha beyaz görünüyor, ve bir uzay görüntüde daha gerçekçi görünüyor, çünkü galaksilerin için daima Lens Flare ile 105mm tipi kullanın. Bunun temel unsuru Lineer Dodge Mod harmanlayan Katmanlar ayarlıyor. Bu bizim flare çok güzel imajımız kadar kamufle yapacaktır. Doğru adım 8'de yapılan Cloud Katman altında bu katmanı yerleştirin.

Adım 10:
Şimdi bazı gerçek yıldız yaratacağız. Siyah bir arka plan üzerine başka bir görüntü ise küçük bir Lens Flare ekleyin. Bunu istediğiniz en büyük yıldızın boyutu olun. Ekran için Mode harmanlayan bu tabakalar ayarlayın. Katmanı çoğaltın ve biraz aşağı ölçeklendirme. Bu süreçte yeni görüntü etrafında farklı büyüklükte yıldızlar dağılan bir kaç kez tekrarlayın. Doğal yıldızlı oranları deneyin ve tutmak, küçük yıldız çok ve sadece birkaç büyük olanlar olun. Boyutunu azaltır gibi bunların miktarı artırılmalıdır. Tüm katmanları Birleştirme, o katmanı çoğaltın. Bu Ekran için Mode harmanlayan oluyor ayarlayın. Şimdi büyütmek ve kopyalama sonra daha benzer hale döndürün. Merge Layers. Şimdi bazı yıldızların yaptık!

Adım 11:
Sizin galaksi için bu yıldızlar kopyalayın ve Linear Dodge için Blending Mode var ayarlamak, bu onları kızdırma yapacaktır. Gözünüze uygun kadar biraz etrafında hareket ettir. Sen bunu nasıl olmasını istediğini karmaşık bağlı olarak daha fazla yıldız veya daha az ekleyebilirsiniz. Eğer yıldız görünmesini istemediğiniz yerlerde biraz onu düzeltmek için çekinmeyin.

Adım 12: Sonuç ;
Bu noktada galaksinin yapılır. Artık onu eşsiz kılan kendi dokunuşlar ekleyebilirsiniz! Tadını çıkarın!

Alıntıdır...
Adım 1:
Yeni bir belge oluşturun, bu 1280p x 800p de yapıldı. Arka plan için ince bir Genelge Gradient ekleyerek başlayın. Eğer Gradient merkezine yerleştirmek her yerde tasarım merkezi olacağını unutmayın (Not:? Uzayda şeyler yaparken ben her zaman tüm sonra uzaya doğru, arka planda mutlak fade to black). Benim için ben bir koyu gri merkezi için renk ve dış renk siyah. Daha sonra görüntünün sağ alt köşede yerleştirdi.

Adım 2:
Yeni bir katman oluşturun. Ön plan / arka plan siyah / beyaz olarak ayarlandığından emin olun. > Render> Clouds uygulayın. Şimdi biraz renk eklemek için! Yeni bulut tabakası üzerinde katman stilleri diyalog kutusuna gitmek yarattı. Gradient Overlay ayarlarını size zevk renkli bir degrade seçtiğinizde Gradient Overlay, seçin. Sonraki degrade etkisi hafif bir açı koymak, benimkini 100 º kullanılan ve tadı biraz ölçeklendiğinde. Ölçekleme zorunlu değilse de, bu proje daha sonra uğraşmak eğlenceli bulacaksınız. Bu adımın son ama en önemli parçası Overlay Gradient overlay ayarları içinde karıştırma modunda etmektir. Bu son bölümden sonra size bir degrade ile temelde "renkli" bulutlar, dokuları koruyarak olduğunu görmelisiniz.

Adım 3:
Katmanlar Palet, yine seçilen Bulut Katman olduğundan emin olun. Yerleşimi için Katmanlar Palet üstündeki Blending Mode ayarlayın. Bu büyük ölçüde karartmak görüntü ama korku, biz bile henüz bitmiş yakın değilseniz olmayacaktır.

Adım 4:
Adım 2'de yapılan Cloud Katmanı çoğaltın. Katman Stilleri Diyalog Kutusu getirmek ve kopyalanan bulut tabakasının Gradient Overlay ayarlarını farklı bir şey açısını ayarlamak, benimkini -140 º kullanılır. Bu renkler sadece galaksimizde otantik görünmesini sağlayacaktır düz çizgilerle bölünmüş değildir bu yüzden biraz daha dengesiz renk bölmek nedir.

Adım 5:
Şimdi bazı alan toz yaratacağız. Yeni bir katmanda, siyah görüntünün tamamını doldurun. Filter> Noise> Add Noise seçin. Add Noise Diyalog Kutusundaki% 12 ve% 17 arasında bir şey seçin ve Dağıtım Gauss ayarlanmış olduğundan emin olun, ayrıca Monochromatic seçin. Bu noktada sizin için yeterli tozlu değilse, Seviye Ayarı Diyalog Kutusu getirmek ve sizin arzu toz efekti elde edene kadar ayarları ile oynamak. Renk Dodge Modu harmanlayan bu tabakalar ayarlayın.


Adım 6:
Bu adım, toz apposed biz uzak yıldızların yapıyoruz bu henüz, sonuncusu benzer. Daha önce olduğu gibi 5 Adım uygulayın, ancak bu kez Seviyeleri çok daha Gürültü ve karmaşa ekleyin. Ben kendi seviyelerini ayarlamaları üzerinde ayar için 115, 1.00, 150 kullanılır. Renk Dodge Modu harmanlayan bu tabakalar ayarlayın.

Adım 7:
Bu adımda sert kenarlı fırça kullanmak ve görüntünün karanlık alanlarında yıldızlar uzak silebilirsiniz. Weíre galaksinin rastgele ve orijinalliğini korumak için çalışıyor, çünkü olsa çok tekdüze olmayın. Ayrıca görüntü arzu edemez bulutlu alanları temizlemek için bu zaman alabilir.


Adım 8:
Yeni bir katmanda, biz Adım 2 de yaptığımız gibi, ancak herhangi bir renk veya katman stilleri olmadan bazı bulutlar oluşturabilirsiniz. Renk Dodge Modu harmanlayan bu tabakalar ayarlayın. Bu galaksinin renk ve ışık yoğunlaşması gerektiğini ve bu formu alarak görmelisiniz. İsterseniz ayrıca etkisini yoğunlaştırmak için bu katmanı tekrarlayabilirsiniz. Istediğiniz gibi bu katmanı kadar kırpmaya çekinmeyin. Ama sadece daha fazla siyah geçersiz ve az galaktik toz istediğiniz noktalar!


Adım 9:
Sizin galaksi biraz aydınlandı yer bul. Ben genellikle ben galaksinin merkezinden ya da "güneş** olacağını düşünüyorum nerede hedefliyoruz. Galaksi kadar görebilirsiniz, yeni bir katman oluşturun siyah ile doldurun, size opaklığını ayarlamak, sizin güneş kaynaklı bu beyaz benek merkezli bir lens flare oluşturmak istiyorsanız küçük bir beyaz benek işaretleyin. Bu diğerlerinden daha beyaz görünüyor, ve bir uzay görüntüde daha gerçekçi görünüyor, çünkü galaksilerin için daima Lens Flare ile 105mm tipi kullanın. Bunun temel unsuru Lineer Dodge Mod harmanlayan Katmanlar ayarlıyor. Bu bizim flare çok güzel imajımız kadar kamufle yapacaktır. Doğru adım 8'de yapılan Cloud Katman altında bu katmanı yerleştirin.

Adım 10:
Şimdi bazı gerçek yıldız yaratacağız. Siyah bir arka plan üzerine başka bir görüntü ise küçük bir Lens Flare ekleyin. Bunu istediğiniz en büyük yıldızın boyutu olun. Ekran için Mode harmanlayan bu tabakalar ayarlayın. Katmanı çoğaltın ve biraz aşağı ölçeklendirme. Bu süreçte yeni görüntü etrafında farklı büyüklükte yıldızlar dağılan bir kaç kez tekrarlayın. Doğal yıldızlı oranları deneyin ve tutmak, küçük yıldız çok ve sadece birkaç büyük olanlar olun. Boyutunu azaltır gibi bunların miktarı artırılmalıdır. Tüm katmanları Birleştirme, o katmanı çoğaltın. Bu Ekran için Mode harmanlayan oluyor ayarlayın. Şimdi büyütmek ve kopyalama sonra daha benzer hale döndürün. Merge Layers. Şimdi bazı yıldızların yaptık!

Adım 11:
Sizin galaksi için bu yıldızlar kopyalayın ve Linear Dodge için Blending Mode var ayarlamak, bu onları kızdırma yapacaktır. Gözünüze uygun kadar biraz etrafında hareket ettir. Sen bunu nasıl olmasını istediğini karmaşık bağlı olarak daha fazla yıldız veya daha az ekleyebilirsiniz. Eğer yıldız görünmesini istemediğiniz yerlerde biraz onu düzeltmek için çekinmeyin.

Adım 12: Sonuç ;
Bu noktada galaksinin yapılır. Artık onu eşsiz kılan kendi dokunuşlar ekleyebilirsiniz! Tadını çıkarın!

Alıntıdır...