10TL.NET

Orjinalini görmek için tıklayınız: Forum İhbar >Spam Show 10tl.geneli bakış
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Öncelikle Sitenin Adı Türkce Ve Sitenin Heryeri İngilizce. Siteyi Kullanmıyor. ? Sadece Spam İcin Kullanıyor Öncelikle Geneli Bakışa.. Bakalım
nRn4d1.png

evet ? just wanted ingilizce bot dolmus yani siteyi kullanmıyor ve botlar basmış. neyse

şimdide bi admin ve moderatör listesine bakalım

1L5Rb1.png
1. admin 2. mod

mod hosting vs satıyor sanırım. orası adminimiz ilgilenir.. artık

7qzjnm.png

sitenin sahibi ortaya cıkmasını rica ediyorum ve bu hatalarını düzeltmesini rica ediyorum cidden boş boş spamlarla olmaz bu işler..
Sitelere bot atan kişilerin sitelerinin zaten uyarılmadan kaldırılması gerekiyor.
(19-05-2017 Saat: 12:00)Hulevoftion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Sitelere bot atan kişilerin sitelerinin zaten uyarılmadan kaldırılması gerekiyor.

SD:GHGH kendileri mi atıyor sanıyosun S:FDFH
(19-05-2017 Saat: 14:12)RedOx Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(19-05-2017 Saat: 12:00)Hulevoftion Nickli Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Sitelere bot atan kişilerin sitelerinin zaten uyarılmadan kaldırılması gerekiyor.

SD:GHGH kendileri mi atıyor sanıyosun  S:FDFH

Youtube kanalı sandı
@Ripbyrustavi02 :) yav böyle büyüyeceklerini sanıyorlarsa :D bilemiyorum :) artık