14-05-2014 Saat: 00:01
Son zamanlarda Google Play’den bir uygulama yada oyun yüklemek için Android Market’e girdiğimizde oluşan “bağlantı hatası” yada “tekrar dene” şeklinde çıkan sorunun çözümü aslında çok basit. Adım adım kontrol ederek çözümünü anlatalım.

Çözümlere başlamadan önce internet bağlantımızın olduğundan emin olmamız gerekiyor.
1- İlk olarak telefonumuzun saat ve tarih ayarlarını kontrol etmemiz gerekiyor. En sık olarak karşımıza bu sorun dolayısıyla Google Play markete ulaşamamamız geliyor.
2- Eğer sorun bu şekilde çözülmediyse
- Ayarlar>Uygulamalar>İndirilenler>Google Play Store sekmesinde “Önbelleği Temizle“, “Verileri Temizle” ve “Güncellemeleri Kaldır” butonlarına basıp verileleri temizlememiz gerekiyor.
Artık eskisi gibi Google Play Market‘e girerek istediğimiz Android Apk dosyalarını telefonumuza yada tabletimize indirip kurabiliriz.
KAYNAK: http://forumflag.10tl.net/showthread.php?tid=117&pid=175#pid175

Çözümlere başlamadan önce internet bağlantımızın olduğundan emin olmamız gerekiyor.
1- İlk olarak telefonumuzun saat ve tarih ayarlarını kontrol etmemiz gerekiyor. En sık olarak karşımıza bu sorun dolayısıyla Google Play markete ulaşamamamız geliyor.
2- Eğer sorun bu şekilde çözülmediyse
- Ayarlar>Uygulamalar>İndirilenler>Google Play Store sekmesinde “Önbelleği Temizle“, “Verileri Temizle” ve “Güncellemeleri Kaldır” butonlarına basıp verileleri temizlememiz gerekiyor.
Artık eskisi gibi Google Play Market‘e girerek istediğimiz Android Apk dosyalarını telefonumuza yada tabletimize indirip kurabiliriz.
KAYNAK: http://forumflag.10tl.net/showthread.php?tid=117&pid=175#pid175
